2010年11月1日 星期一

月經for ringo @ 第4周

現在提起月經,
我會想起女工,
陳漢,
煲仔飯,
地拖,
yellow submarine,
王玉主,
懸崖,
小狗,
唔著裙,
唇瘡...




我很喜歡你們,
很感謝月事把你們
和每個一起努力和進步的晚上,
帶給了我。




這段時間的我很需要月事,
有點像食公仔面果包調味料,
月事也很需要我,
我就係果隻公仔面。


最後,祝月事圓滿。


加油!
__________________________________________
救命,一緊張就咩都唔記得呀。
不過,我會更用心記住錯過既野喇。
。。。。。。。。。
。養聲     。
。養skin  。
。養精神    。
。。。。。。。。。
ok!

沒有留言:

張貼留言