2010年9月28日 星期二

Period 2: M for Me (tagging game from Wai Wai Chu)

《月事 | Menstruation Matters

Period 2: M for Me


「在月事期間玩tagging game才是正經事
The ok thing to do during the period is to play the tagging game.


A)

「月經」令你聯想起五種...

1. 顏色
啡色...紅色+黑色..
因為正常你見到既時候已經唔係鮮...如果係鮮o個下濃到就黎黑色咁架...


2. 車站名字
一定係「東涌站」囉...我唔係想搞gag...但唔明點解Ko的廁所咁鍾意叫人唔好將我「每月既煩腦」沖落廁所...
第一...我覺得佢侮辱左我既智慧...咁大個垃圾桶o係度唔掉...點解要掉入馬桶...如果沖唔走...係咪要用手嗱返出黎?!
第二...我覺得佢睇少左我既健康...我正正常常...m到對我黎講唔係煩惱
第三...如果我每月既煩惱(長期糧尾)係可以沖得走既話...我真係唔介意去整塞佢個廁所...

3. 化妝品

「睫毛液+眼線」

可能其他人體會唔到...但對我呢個眼油咁多既人黎講...乜都冇做過但係可以成個眼妝變左熊貓眼既話...我覺得同賴M一樣咁尷尬

4. 氣味
m巾味...係未用過既m巾喎...個個牌子都係同一陣味架...我用唔到其他野去形容...所以唯有叫佢m巾味...

5. 植物
呢個諗唔到...


6. 食物類
西瓜汁同雪糕...因為人人都話m到唔好食呢o的野...但人地越講我就越想食...


沒有留言:

張貼留言