2010年9月29日 星期三

Period 2: M for Me (tagging game from Irene Cheung)


《月事 | Menstruation Matters

Period 2: M for Me


「在月事期間玩tagging game才是正經事
The ok thing to do during the period is to play the tagging game.

妳妳妳,發揮無限想像,天馬行空,全憑直覺,說說專屬妳的月經模樣。
  
期待妳的分享,《月事》,是每個女生的舞台劇。
  

(A)

「月經」令你聯想起五種...

1. 顏色

鮮紅 / 黑紅 / 暗紅 / 瘀紅 /

2. 車站名字
巴勒斯坦火車站 / 龍貓巴士站 (yeah ) / 非洲地鐵站 / 哈利波特魔法火車站 / 西藏玩具車車站

3. 化妝品
遮瑕膏 / 紅唇膏 / 甲油 / 胭脂 / 歌舞伎的白粉底

4. 氣味

 濃茶咖啡 / 牛奶 /  

5. 植物

怕醜草


6. (自選一項)

男人


( 我比較唔跟 rule -_- )

(B)

1. 五種「顏色 」中, 請挑選一個你覺得最有意思的, 介紹一下.

全部。 紅有深淺變化, 都是身體排出的, 經血的顏色。


2. 五個「車站名字」中, 哪一個你最有感覺? 為什麼?

全部。 我永遠唔記經期 ( 就好似唔刻意記別人生日 /特別日子等.. ) , 某天早上一黎料.. 哇頂 ! 我去左邊 ? 巴勒斯坦火車站 / 龍貓巴士站 (yeah ) / 非洲地鐵站 / 哈利波特魔法火車站 / 西藏玩具車車站 ? 那刻的未知 , 就好似去左個唔知邊到的車站 , 好迷茫 !!!


3. 五種「化妝品」中, 你最少用哪一種? 那為什麼你會選這一種?

 歌舞伎的白粉底+ 紅唇。 ( 我聯想起 m + 經血 )

4. 五種「氣味」中, 哪一種最好聞? 為什麼?

全部。 , 因為全部都係刺激性 , 唔飲得 / 唔食得 !!! ( miss them all )


5. 五種「植物」中, 請選一種, 然後告訴大家背後的故事.

無呀 , 點解黎m 要好似怕醜草怕怕醜醜唔俾人知姐 ?

6. 自由分享, 講乜都得

( 好眼訓。 ) 諗起男人 , 因為我唔想黎m , 我想做男人囉 !!! 

沒有留言:

張貼留言